8 d’oct. 2011

Dia 8. Glasgow

09:00 h Amunt!!!!
Jops! Plou! Però hem de marxar, així que com quant varem arribar ens equipem per a la pluja i marxem tot caminant fins a l'estació de tren de Waverly.
Una horeta més tard arribem a Glasgow i malauradament segueix plovent. Deixem les maletes a Central Station (6h = 10 lliures) i donem un vol pel centre de la ciutat, on bàsicament només hi ha botigues, fins a arribar a la catedral.

Per ser l'últim dia no ens compliquem amb el dinar, entrem a un McDonalds i fem el cafè en un Starbucks tot mirant com passa la vida un dissabte qualsevol en aquesta ciutat.

Cansats del "trote" d'aquest dies recollim el nostre equipatge a l'estació i agafem el tren fins a Prestwick.
Caminem sota la intensa pluja fins al nostre últim allotjament: una habitació al Prestwick Guest House, a només 5 minuts en cotxe de l'aeroport. La veritat és que amb aquest hotel l'hem encertat de ple, l'habitació té de tot nevera, microones, assecador, tele i fins i tot l'esmorzar de demà! Comprem unes birres a la benzinera de la cantonada, sopem i a dormir.