2 de nov. 2012

Dia 2. Carcassonne - Cabrespine - Rennes les Bains

Ens llevem ben d’hora i fem un esmorzar de diumenge, però a les 9.15h ja som a la porta del castell. No obren fins a dos quarts però val més ser puntual.

Malauradament al novembre ja no fan visites guiades en castellà/anglès i ens hem d’acontentar en agafar l’audioguia, on el Sr. Eugeni ens explica com de bé va restaurar el castell.

Després de dues hores i mitja de visita, sortim del castell i fem un volt per les muralles i les botiguetes de la cité

Tornem per dinar a "ca nostre", carreguem d'aigua al mateix pàrquing on hem dormit i ens llancem a la  recerca de més castells, que ens han dit que per aquí n’hi ha uns quants.

El primer lloc on parem és la Gouffre Géant de Cabrespine. Impressionant! Quin tros de forat, la cova fa 80m de llargada i 250m de fondària. Els colors de roques són magnífics i es pot veure com l’aigua es filtra per tot arreu. Tot i que no hi ha visita guiada en català, la cova està equipada amb un sistema automàtic on pots escollir el idioma en que vols escoltar les explicacions.

Sortim de la cova allà les 17h, però com que encara ens queda un xic de llum ens acostem a Lastours, per intentar veure els seus quatre castells. Però no arribem a temps, comença a enfosquir i decidim no pujar-hi.

Així doncs, enfilem cap a Rennes-les-Bains per passar la nit. La negror ens envolta ràpidament i la carretera se’ns fa feixuga de conduir degut al cansament i la foscor. Finalment, arribem al poble on havíem llegit que podríem trobar lloc per dormir, però com que no el trobem aparquem al carrer principal.

Després d’un dia tant intens ens hem guanyat un bon sopar: una super-truita de patates boníssima! Acabem el dia jugant a quatre mans amb la tablet, ja que no volem tornar a apallissar als nois al Uno.  jejeje

1. Tot molt maco d'acord. Però la truita de patates: espectacular!

2. Si! quin gran equip! entre els 4 vam fer una truita estupenda :)

3. Si, si!!!! Jo també dono fe de que la truita de patates estava bonísssssima!! Quin equipàs!