29 de des. 2012

Dia 17. Picton – Rotorua (459km)

5:45h Arareeee!!!

Buff! Quina calor! Ens llevem xops de suor i sense saber si tenim prou aigua pels dos... tot i així decidim fer una dutxa. Al final l'aigua ha aguantat, sembla que 75L donen per més del que pensem.

Ens posem en marxa cap al moll i esmorzem mentre fem cua per embarcar al vaixell. Un cop dins flipem: aquest és molt més bonic que el d'anada!!! Ens fixem bé amb les senyals que hi han a les portes i els mapes que hi han penjats per la paret i ens adonem que aquest són en suec!!! Segurament el ferri devia ser el que anava de Copenhagen a Malmö, però com que van construir el pont el devien llicenciar cap a l'estret de Cook.

Aprofitem les 3h30m per posar al dia la llibreta i passar comptes. Ostres! la tablet torna a no donar senyals de vida. Que raro! Al final, després de trobar un endoll per carregar-la aconseguim resucitar-la. Quin descans... totes les fotos estan dins!

Arribem a Wellington a les 11:30h i sense perdre temps ens posem en camí, avui toca fer mooolts quilòmetres! Pugem per la SH1 sense parar fins al Tongariro National Park, on preparem un suculent dinar a base de patates xips amb gust a pollastre a l'ast, sandvitxos de salami i coca-cola de vainilla, mmmm!!!!

Continuem carretera amunt fins arribar al Rotorua Thermal Holiday Park, a les afores de Rotorua. Per primer cop en tot el viatge aprofitem la targeta de descompte que ens van donar al llogar la campervan, ja que fins ara no havíem entrat a cap càmping de la sèrie Kiwi... i encara sort, aquest càmping viu en el més absolut descontrol!!!

Després de fer tants i tants quilòmetres (459 km per carreteres neozelandeses equivalen tranquil·lament a uns 800km dels de casa) optem per relaxar-nos al Polynesian Spa. Malauradament al Spa tampoc hi trobem tanta tranquil·litat com voldríem: està ple d'asiàtics que criden un munt. Tot i així, el lloc està força bé per descansar un xic. Després d'estar en remull uns 30 minuts, sortim de les aigües termals ven finets!

Un cop al càmping posem una, dues i fins a tres rentadores.Avui anirem a dormir tard, això si, ens menjarem els últims talls de xai!!!

Com que fins al moment no hem penjat cap foto de l'autocaravana, us deixem unes quantes fotos pq veieu on i com hem viscut durant 18 dies: