30 de des. 2012

Dia 18. Rotorua – Auckland (282 km)

5:45h Amuuunt! Que avui hem d’anar a buscar hobbits! Buff! ens tornem a llevar amb molta humitat i morts de calor. Serà que ve l’estiu… Recollim les coses, omplim i buidem líquids, fem el primer esmorzar i ens anem cap a Matamata. Avui visitarem Hobbiton!

Al arribar al poble ens aturem un moment al original i-site ambientat com una casa hobbit, D’allà encara conduim uns quinze minuts més fins arribar als terrenys on es va rodar la pel·lícula. Fem un cafè i el segon esmorzar a la cafeteria, la qual pensàvem que seria més maca.

Ens pujen a un bus tot atrotinat i ens porten a Hobbiton. El lloc és xulíssim i cada detall està cuidat al màxim perquè la nova pel·lícula El Hobbit quadri amb la trilogia de Lord of the Rings. Llàstima que ni som tant frikis ni entenem del tot el que diu la guia, perquè explica un munt d’anècdotes dels rodatges. Una dada que si hem caçat és que un 35% dels visitants ni ha vist la pel·lícula ni ha llegit els llibres...és ven bé que a vegades els humans som com xais!

Sabeu qui viu aquí?¿?

Fem moltíssimes fotos. Això si, abans d'acabar la visita entrem al Green Dragon a fer un got de sidra!!!

Contents de l’experiència friki-guiri tornem a la furgo i posem rumb al nostre destí final: Auckland. Avui és l’últim dia amb l’autocaravana, així que a les 15:45h hem de ser a Auckalnd per tornar-la. Quina pena!!!

A 10 km del centre de la ciutat sortim de l’autopista i parem a recollir i fer les maletes tranquil·lament. Al cap d’uns 20 minuts d’estar aparcats en una zona on diu que només s’hi pot estar 5 minuts s’acosta un policia. Ups! L’últim dia encara tindrem problemes... per sort anem errats i el senyor policia només ens vol avisar que estem aturats en un barri poc recomanable. Ens diu que ens ha vist i ha fet la volta expressament per avisar-nos! Quin poli més maco!

Així doncs, tanquem totes les portes, acabem de recollir les quatre coses i anem a l’hotel a deixar-ho tot. Afortunadament trobem a la primera l'Auckland City Hotel, pujem les maletes a corre-cuita fins l’habitació, que per cert està de conya, i tornem cap a la furgo que hem d'arribar a la hora.

Finalment arribem a les 15:30h. Buff! ens han sobrat 15 minuts i tot! Repassem que no ens deixem res i amb molta pena tornem les claus!

Compartim el taxi de tornada fins al centre i anem a l’hotel a descansar, que ens ho hem ben guanyat. Després d’una bona dutxa, a quarts de set sortim a fer una volta per Auckland. Passegem per les botigues del centre i puguem a la Sky Tower, l’edifici més alt de l’hemisferi sud.

Tot i que hi ha alguns núvols les vistes són impressionants! Prenem uns vins del país a la cafeteria de la torre i en acabat ens n'anem a sopar a A Little Italy, una petita pizzeria que hem vist de camí.