16 de des. 2012

Dia 4. Tongariro National Park – Wellington (385 km)

6:00h Amunt!!! Aix com ens pesen les cames, i això que hem dormit més de nou hores! Menys mal que avui farem carretera i manta...

La nostra primera parada és al poble d’Ohakune. Són les 7 del matí i esta desert, però fem la foto de rigor a la pastanaga gegant que tenen com a emblema, ja que és la verdura més conreada al poble i fins i tot fan un mercat dedicat a la pastanaga.

D’aquí pugem a les pistes d’esquí de Turoa, des on tenim unes bones vistes del Mt.Taranaki, un volcà que està a uns 200 km d’aquí!! Baixem l’aterradora carretera, sense balles protectores, i parem a les Mangawhero Falls.

A partir d’aquí, baixem directament per carreteres principals fins a Wellington. Només fem una parada a mig viatge per estirar les cames tot passejant per un mercat d’encants que hem trobat a Sansone.

13:30h Arribem a Wellington, capital del país. Aparquem al pàrking del Te Papa i entrem a visitar l’impressionant museu. L’edifici és enorme, hi ha quatre plantes on s’exposa la història de Nova Zelanda barrejada amb exposicions temporals, com per exemple una de videojocs. Per visitar-lo a fons necessitaríem un dia sencer, així que fem un cop d’ull general, prenem un cafè prou bo a la cafeteria (que a més té wifi) i ens anem a passejar pel centre de la ciutat.

Agafem la furgo i pugem fins al jardí botànic, des on hi ha bones vistes del skyline de la bahia.

Cansadíssims, anem a passar la nit al Wellington Top10 Holiday Park, situat a la població de Petone, on aprofitem per posar rentadores, carregar bateries i fer una beauty session intensiva!