12 de des. 2012

En trànsit!

Hem sobreviscut a les deu hores d’escala a l’aeroport de Dubai sense adormir-nos! I menys mal perquè a última hora ens han canviat la porta d’embarcament. Finalment pugem a l’avió i ens mentalitzem per a les 14h de vol fins a Melbourne. Quina coincidència, com a companys de seient tenim una parella de valencians, la Bea i l’Antonio, que van a Nova Zelanda de viatge de noces. El vol se’ns fa etern: dormim, mengem, veiem pelis, intercanviem experiències autocaravanistes amb els companys... però tot i així el rellotge avança molt a poc a poc. Per a colmo el que havia de ser una parada tècnica a Melbourne es converteix en una escala d’una hora amb control de seguretat inclòs, i tot per tornar a pujar al mateix avió, que després de 3h 30 min aterra per fi a Auckland.

Realment no sabem ben bé ni quin dia ni quina hora és, així que ens acomodem a l’hora local: 15:30 h del 12/12/2012. Recollim les maletes sense problemes, després de quasi dos dies sense elles estàvem un xic preocupats. Un cop tenim tot l’equipatge passem els estrictes controls, inclòs un mini interrogatori de l’agent de seguretat sobre la netedat de les nostres sabates, i finalment, trepitgem terra neozelandesa!

Estem moribunds, així que agafem un taxi i en anem cap a l’hotel que tenim reservat per passar la primera nit, el Airport GatewayHotel. No és que sigui gran cosa però tenim una estupenda dutxa i un llit que trobem comodíssim. Decidim descansar tant com puguem. Allà les vuit de la tarda ens llevem i anem a comprar quatre coses per sopar, ens fem un parell de sandvitxos i ha dormir s’ha dit.